Dexcom on tunnistanut, että signaalikatkoksia tapahtuu puhelimissa, jotka käyttävät Android 15 aina, kun Dexcom G7 -sensori yhdistetään.
Jos puhelimesi kehottaa sinua päivittämään, kieltäydy. Dexcom tekee yhteistyötä Googlen kanssa tehdäkseen Dexcom G7 yhteensopivaksi Android 15 kanssa. Varmista, että puhelin on yhteensopiva Dexcom G7 -sovelluksen kanssa ja odota puhelimen käyttöjärjestelmän päivitysten asentamista, kunnes Dexcom on hyväksynyt sen.
Jos puhelimeesi on jo tehty Android 15 -päivitys, noudata näitä ohjeita aina, kun yhdistät uuden Dexcom G7 -sensorin:
(Huomaa, että voi kestää jopa 15 minuuttia, ennen kuin mikään näistä toimii)
• Sammuta Bluetooth. Kytke se sitten takaisin päälle ja varmista, että se pysyy päällä.
• Pidä näyttölaite enintään 6 metrin päässä sensorista ilman esteitä, kuten kehoasi, seiniä tai vettä välissä.
• Pidä näyttölaite samalla puolella kehoa kuin sensorisi. Bluetooth toimii parhaiten, kun sensori ja näyttölaite ovat näköyhteydessä toisiinsa.
• Pidä Dexcom G7 -sovellus auki. Älä pyyhkäise sitä pois.
• Jos yllä olevat vaiheet eivät ratkaise ongelmaa, käynnistä puhelimesi ja Dexcom G7 -sovellus uudelleen.
Täydellisen listan yhteensopivista laitteista löydät osoitteesta dexcom.com/compatibility.