Tällä hetkellä sekä Dexcom G6 -sovelluksen että Dexcom Follow -sovelluksen käyttäjillä voi olla ongelmia, että he eivät voi tarkastella anturin lukemia, jos Dexcom G6 -sovelluksen käyttäjä on kirjautunut ulos Dexcom G6 -sovelluksestaan pääpuhelimella. Dexcom on lähettänyt joillekin käyttäjille sähköpostin, jossa kerrotaan, että käyttäjätunnus on muutettu. Tämä sähköposti on lähetetty sähköpostiosoitteeseen, joka on rekisteröity Dexcom G6 -sovellusta käyttävän henkilön Dexcom-tilille.
Noudata alla olevia ohjeita, jos kohtaat yllä olevia ongelmia:
-Jos sait Dexcom G6 -käyttäjänä sähköpostin, jossa on uusi käyttäjätunnus, sinun on käytettävä uutta käyttäjätunnusta ja kirjauduttava uudelleen sisään Dexcom G6 -sovelluksessa.
-Jos et ole saanut sähköpostiviestiä Dexcomilta, voit siirtyä Dexcomin verkkosivustolle “Kirjaudu sisään” -välilehden alta ja käyttää sähköpostiosoitettasi luodaksesi uuden käyttäjänimen ja kirjautuaksesi uudelleen sisään.
-Voit myös napsauttaa kenttää “Unohtuiko Dexcom-käyttäjätunnuksesi tai -salasanasi?” jossa kirjaudut sisään sovellukseen.
Lisätietoa löydät Dexcomin status-sivulta: https://status.dexcom.com/